Customer Service Medewerker
Ben je op zoek naar een dynamische rol waarbij je echt verschil kunt maken voor de klant? iprox is op zoek naar een communicatief sterke Customer Service Medewerker die uitstekende service kan leveren en onze klanttevredenheid naar een hoger niveau kan tillen.
Dit ga jij doen
Als Customer Service Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je lost complexe vragen en storingen op, zowel op de eerste als tweede lijn, en zorgt voor een uitmuntende klantbeleving. Je speelt een sleutelrol in het contact met de klant door actief te luisteren en de klantbinding te versterken.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Oplossen van technische en servicegerichte vragen op eerste en tweede lijn.
- Actief bijdragen aan de klanttevredenheid door te zorgen voor een excellente klantbeleving.
- Deelnemen en bijdragen aan projecten gericht op het verbeteren van de customer support.
- Adviseren over en bijdragen aan de optimalisatie van de Servicedesk-dienstverlening.
- Functioneren als productspecialist binnen jouw expertisegebied.
- Handhaven van Service Level Agreements en minimaliseren van klantverloop.
Jouw iprox.werkomgeving
iprox is een softwarebedrijf dat al meer dan 25 jaar gespecialiseerd is in de ontwikkeling van een geavanceerd CMS-systeem. Dit CMS-systeem wordt voornamelijk gebruikt door overheidsinstanties en kennisinstituten. Met onze 25+ collega’s ontwikkelen en implementeren wij dit CMS-systeem voor onze klanten. Daarnaast helpen wij in optimale dienstverlening door onze forms-oplossing, waarin burgers aanvragen kunnen doen nadat ze inloggen met DigiD of eHerkenning.

Wat bieden wij
- Salaris tussen de €3.000,- en €4.000,- bruto afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
- Aantrekkelijke bonusregeling.
- Direct een vast contract van 32 tot 40 uur.
- Persoonlijk opleidingstraject & budget.
- 25 vakantiedagen en 8% vakantietoeslag.
- Een goed pensioen.
- Flexibele secundaire arbeidsvoorwaarden via Alleo, gepersonaliseerde begeleiding bij mentale gezondheid via OpenUp, een extra vrije dag voor vrijwilligerswerk en meer.
Dit ben jij
- Minimaal 3 jaar ervaring binnen het customer service domein.
- MBO werk- en denkniveau
- Een klantgerichte instelling en uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Probleemoplossend vermogen en ervaring met technische ondersteuning.
- Een proactieve houding in teamverband en zelfstandig.
- Kennis van Jira Service Management is een pré.
Solliciteren
Ben jij de persoon die wij zoeken? Solliciteer hier direct! Voor vragen kun je contact opnemen via vacatures@iprox.nl of bel Maud Doornekamp -Attema op 06 589 719 06.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.